Mod dress with net tights

 
Today I am sharing with you a simple outfit I put together before going to the cinema to see the new Sin City movie (that I liked although the reviews did not praise it to be as good as  the first one. I also decided I have to sew Ava´s blue coat for me, so this will be  my next sewing project, I cannot wait for the fabrics to be delivered.). I am wearing a simple black and white dress that I´m calling the modern mod, you could have seen me wearing it already. I pulled out of my wardrobe this black net tights I don´t wear too much, although I really like them. My shoes are my autumn (early spring) black leather boots from Deichmann. To add some colour to the outfit I used my green F&F purse and bracelets. 
 
Dneska se s vámi podělím o jednoduchý outfit, který jsem na sebe hodila, když jsem se chystala na návštěvu kina, šla jsem se podívat na pokračování Sin City (které se mi líbilo, ačkoliv jej recenze moc nechválily. Taktéž jsem se rozhodla ušít si Avin modrý plášť, což bude můj příští šicí projekt, už se nemůžu dočkat až mi přijdou látky.). Mám na sobě jednoduché černo-bílé šaty, které ráda nazývám moderní mod, už jste je na mně mohli vidět. Ze skříně jsem vytáhla tyto síťované punčocháče, které moc nenosím, ale mám je ráda. Na nohou mám mé obvyklé podzimní (brzké jarní) černé kožené boty z Deichmanna. Trochu barvy jsem do outfitu přidala zelenou kabelkou z F&F a náramky.


 


Comments