video: 10 best dressed on the Golden Globes

This video is summarizing a bit the past week of my life. The most important stuff is connected to me moving into a new place so although important to me I suspect it is not that interesting for you, I cannot even do something like a room tour since I am awaiting most of the furniture and my stuff is piled on the floor in stacks.
But there is still a lot of stuff happening and I was observing the Golden Globe Awards and the fashion that appeared on the red carpet. I noticed 3 styles that were appearing more often that the others - yellow colour (maybe Beauty and the Beast inspiration?), sheer fairy like dresses in pastel colours, golden age Hollywood movie stars look with a lot of sequins and other sparkly embelishments. Who wore my favourite looks? Find out in my video.
 
Toto video krátce shrnuje můj předcházející týden. Nejdůležitější věcí pro mě jsou věci související s přestěhováním a ačkoliv je to pro mě důležité, nemyslím si, že by to bylo až tak zajímavé pro ostatní, protože nemohu udělat ani něco jako room tour, protože ještě čekám na nějaký nábytek, takže moje věci jsou na zemi v kopicích.
Ve světě se však děje mnoho věcí, já sledovala Zlaté glóby a zejména módu, která se objevila na červeném koberci. Všimla jsem si tří trendů, které se opakovaly - žlutá barva (že by inspirace Kráskou a zvířetem?), vzdušné šaty v pastelových barvách jako pro víly, šaty inspirované filmovými hvězdami ze zlaté éry Hollywoodu ozdobené flitry a dalšími třpytivými ozdobami. A kdo měl na sobě mé oblíbené róby? Mrkněte na mé video.


Comments