Yellowish lolita ootd

ootd, outfit, yellow, secondhand, diy, handmade, lolita, japan, classic lolita, Italy, Deichmann, C&A, Kik
 
I stumbled upon this yellow cardigan in a local thrift store whilst being influenced by the movie Coraline that I adore (I do recommend it if you haven´t seen it already, it has the creepy Tim Burton style) and I wanted to buy some yellow outerwear. So I snatched at least this cardigan. I paired it with my favourite skirt I made some time ago that has Italian postcards on it. I am wearing white shortsleeved lacey blouse from Reserved, white tights from C&A and black leather Deichmann boots. My brown faux leather purse is from a thrift store but I found it is originally from Kik. Yes! You can find something pretty there too! I usually shop there only for decorations and my DIY projects. The black beret you see me wearing is from Paris, from one of those souvenirs stalls you see on the streets, but I must say that it is a bit poorer quality than the one I bought some years earlier. So this is all for today, have a nice time. If you want to support me and my blog cast a vote for me in the Czech and Slowak Blogger of the  Year awards (I´m in the cathegory Fashion). You can also find me on Twitter and Facebook, so don´t forget to subscribe ;)
 
Tento žlutý svetřík jsem našla v místním secondhandu zrovna v době, když jsem byla ovlivněna filmem Koralína a svět za tajnými dveřmi, který zbožňuji (pokud jste jej ještě neviděli, opravdu jej vřele doporučuji, hodně připomíná podivný styl Tima Burtona), chtěla jsem si pořídit nějaký žlutý svrchník, tak mám alespoň svetr. Zkombinovala jsem jej s mou oblíbenou sukní, kterou jsem si před nějakou dobou ušila, má na sobě pohledy z Itálie. Dále na sobě mám bílou blůzu s krajkami a krátkým rukávem z Reserved, bílé punčochy z C&A a černé kožené boty z Deichmanna. Hnědá "kožená" kabelka je ze secondhandu, ale zjistila jsem, že je z Kik. Ano! Prodávají tam pár pěkných kousků! Obvykle v tomto obchodě nakupuji jen dekorace a věci na mé DIY projekty. Černý baret, který mám na hlavě je z Paříže, z jednoho z těch suvenýrových stánků, které potkáte na ulicích. Musím však říct, že je znát horší kvalita, když jej srovnám s jedním, který jsem si přivezla před pár lety. Toto je ode mě pro dnešek vše, mějte se krásně. Chcete-li podpořit můj blog, můžete pro mě hlasovat v soutěži Blogerka roku, která právě probíhá (najdete mě v kategorii Fashion). Taktéž mě můžete najít na Twitteru a Facebooku, tak mě nezapomeňte sledovat ;)



ootd, outfit, yellow, secondhand, diy, handmade, lolita, japan, classic lolita, Italy, Deichmann, C&A, Kik
ootd, outfit, yellow, secondhand, diy, handmade, lolita, japan, classic lolita, Italy, Deichmann, C&A, Kik



purse, thrifted, secondhand, Kik, leather, brown

Comments

  1. Moc se mi líbí botky.. :-) Jen je škoda, že tam nemáš vidět obličej :)

    Skills of Art

    ReplyDelete
  2. I love yellow, it's so underrated, too few people wear it

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree, but to be honest I don´t own many clothes in yellow and I don´t know why :D. I also got fond of gold colour this summer.

      Delete
  3. Mo hezké. Nejvíc se mi líbí boty:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :). Ty boty byly vloni láska na první pohled, když už jsem si myslela, že budu v zimě chodit bosa. Bohužel nejsem zcela spokojená s jejich provedením, u 90 % bot, co mám, mám pocit, že se snad za těch x let, co se boty vyrábějí, ještě nevynalezla funkční a zároveň pěkná bota.
      Tyhle mají tu mouchu, že mají jakoby schod na stélce před patou. Prostě neakceptovali, že chodidlo na podpatku se bude směrem k prstům svažovat dolů, tzn. že rovně useklý podpatek nalepený k podrážce udělá "schod" v botě. Nevím, jestli jsem to popsala pochopitelně :D. Pak mě celkem berou křeče do chodidel, když je nosím dlouhodobě.

      Delete

Post a Comment

Thank you for your input, I will get back to you as soon as possible! :3