My favourite VLOGmas creators 🎁🎄 BLOGmas: Day 5

It could be said that I discovered the beauty of Vlogmas last year. I did not know about Christmas themed videos and even some Vlogmas videos made by some Youtubers but I never got obsessed with it. Sometimes I viewed some of them if their title or thumbnail was interesting enough for me to click it, but I was never returning back to the channels to watch another "episode". This changed when I discovered Vlogmas by Zoella. I really like her Vlogmas vlogs. Last year I even watched some of her past Vlogmases while waiting for the new video. It is interesting though that otherwise I am not that fond of her vlogs. Here and there it is interesting to me, but not always. This year I stumbled upon her friend´s, Tanya Burr´s, Vlogmas, she creates one episode per three  December days. So, I think I will watch some more to see if I like them as much as Zoella´s.
Do you have a fav Vlogmas Youtuber?

Dá se říct, že opravdové kouzlo Vlogmas jsem objevila teprve vloni. Už dříve jsem postřehla, že někteří Youtubeři natáčejí vánoční speciály a dělají Vlogmas, ale u nikoho mě to moc nezaujalo. Příležitostně jsem se podívala na nějaké to video, pokud mě zaujal jeho titulek nebo thumbnail, ale k nikomu jsem se na kanál nevracela pro nová vánoční videa. To se změnilo, když jsem se začala dívat na Vlogmas Zoelly. Ty mě skutečně baví. Vloni jsem pak sjela většinu Vlogmas videí z předchozích let, abych si ukrátila čekání na další "epizodu". Zajímavé ale je, že jinak mou pozornost její vlogy neudrží, nebo alespoň většinou. Sem tam je něco zajímavého, ale není to u mě pravidlem. Letos jsem ještě narazila na Vlogmas její kamarádky Tanyi Burr, která je dělá po třech dnech. Tak se na to podívám, jestli mi také sedne jako Zoella.
Máte nějakého oblíbence, který dělá skvělé Vlogmas?

favourite vlogmas, zoella vlogmas, tanya burr vlogmas, georgiana quaint, blogmas 2018, blogmas cz

Comments