Christmas decorations on budget 🎁🎄 BLOGmas: Day 1

This year I am trying the Blogmas challenge, which means one article each day till the Christmas Eve. I am curious to see myself writing more regularly and to see what it does in the blog algorithms too.
V letošním roce si chci vyzkoušet Blogmas výzvu, tzn. článek každý den až do Štědrého dne. Jsem zvědavá, jak mi půjde pravidelnější psaní a jsem i zvědavá, jak se článek každý den projeví v algoritmech blogu apod.

Last year I did Vlogmas. I decided to go for it like two or three days in so I was usually a bit delayed in video publishing, but I was able to create one video per each day. It was usually Christmas themed DIY tutorials. This marathon of Christmas videos was finished with a vlog from the Christmas Eve day.
V loňském roce jsem se zúčastnila Vlogmas. Tehdy jsem se rozhodla, že do toho půjdu až asi 2. nebo 3. prosince, takže jsem pak měla trochu skluz o jeden dva dny, ALE tuhle výzvu se mi podařilo dodržet, a opravdu jsem pro každý den natočila video. Většinou šlo o DIY návody, které se pojily s Vánoci. Celý vánoční video maraton jsem zakončila vlogem z příprav na Štědrý večer.


blogmas 2018, blogmas day 1, vlogmas, christmas diy, video tutorial christmas

This year I thought I will not go for Vlogmas but then I felt like I would be missing it so I will try. This time though it will really be VLOG-mas, because I don´t think it would be managable to create more DIY videos with Christmas theme. Although it is a great idea for Vlogmas, it is quite limited, last year I was almost out of ideas. I inspired myself on Pinterest and picked only nice and simple ideas. Simple, because otherwise it would be too difficult for a video tutorial. So this year it will be vlogs, I will try to give them s Christmas topic. At the same time I am not sure I will have something interesting to share each day, so I might combine more days in one, although I know this is not correct according to the "rules" ;) Ok, I am giving this one up, I found out I really don´t have time for vlogging this December, too many things are happening.
Letos jsem to na každodenní videa neviděla, ale pak jsem si říkala, že by to bylo fajn zkusit. Akorát to budou opravdu VLOG-mas, protože mám dojem, že by mně brzy chyběly nápady na točení, aby se to nějak týkalo Vánoc. Návody na vánoční dekorace apod. se mi zdály jako fajn náplň Vlogmas, ale už vloni jsem to měla jentaktak. Inspirovala jsem se na Pinterestu, pak všechno protřídila dle mého vkusu a pak ještě jednou, aby to nebylo příliš složité pro video tutoriál. Takže letos spíše vlogy, budu se je snažit zaměřit na vánoční přípravy a tak. Zároveň si nejsem jistá, že budu mít každý den něco aspoň trochu zajímavého na sdílení ve vlogu, tak třeba nějaký den holt vynechám, i když vím, že by to tak být nemělo ;) Ok, tak tuhle část nakonec vzdávám, zjistila jsem, že na vlogování opravdu nemám moc času, tento prosinec je celkem hektický.

You can check my favourite DIY videos from last year´s Vlogmas to get inspired and create some Christmas decorations on budget.
Na má nejoblíbenější kutící videa z loňských Vlogmas se můžete podívat zde, a třebas vás inspirují k tvorbě vánočních dekorací za pár kaček.








Be sure to look around yourself in Plzeň, you might find a "gingerbread" brooch from polymer clay. Do you want some clue? Follow my Instagram stories.
Dívejte se kolem sebe v Plzni a možná ulovíte i "perníčkovou" brož z fima. Chcete nápovědu? Sledujte mé Instagram stories.

Comments