What have I been up to lately?

I was blogging almost every day at the end of year 2018 and at the beginning of 2019, but then I slipped by the end of January. I moved my focus to something else. To what? I try to kick-start again my Fler.cz e-shop (= something like Czech version of Etsy). I am telling myself that I really need to do something about this finally. So I am sewing a lot now. (Which was one of my goals for 2019 anyways, I even have a habit tracker for sewing in my diary.) I enjoy sewing leggings. I know, (neccessary?) evil, but I like to wear them at homw and excercise n them when I make myself ;) And it was leggings that got sold a few days after I put them up in my e-shop. I only had them in size M and did not have more fabric, but the lady asked if by any chance there will be her size. So I tried to ask in the shop where I bought the fabric and they still  had some, so I was able to sew the requested size. Yay!
Konec roku 2018 a začátek roku 2019 jsem zvládala blogovat skoro každý den a chtěla jsem to tak dál držet, ale koncem ledna jsem se nějak pohoršila. Přesunula jsem svou pozornost trochu jinam. Kam? Začala jsem se opět více starat o svůj Fler. Prostě si říkám, že už ten svůj "obchod" musím rozjet. Dost teď šiju. (Čímž plním jedno z mých předsevzetí, jehož dodržování dokonce denně zaznamenávám ve svém diáři.) Baví mě šít legíny. Já vím, zlo, ale doma se mi v nich dobře válí a cvičí, když už se donutím ;) A zrovna legíny se mi podařilo udat hned pár dní po vystavení. Měla jsem je jen ve velikosti M a více látky jsem už neměla. Ale zájemkyně se odradit nenechala a poptala je ve své velikosti. A tak jsem se já nenechala odradit nedostatkem látky a šla se podívat do obchodu, kde jsem látku sehnala, a oni ji ještě měli, tak jsem mohla nakoupit a pak vyrobit poptávanou velikost. Juchů!

If I intend to offer for sale some product that I create I usually buy fabric for one or two more sizes. I create the product in my size, I take pictures of it, put it up and then wait if someone asks for a different size. In this case I almost did not even dare to wish someone would buy these leggings, because the fabric was quite expensive. But I tried to put it up in case someone would want it. And they did! :)
Většinou kupuju látku na jeden až dva kusy navíc, pokud vím, že budu výrobek vystavovat. Ušiju jej v mojí velikosti, kterou nafotím a vystavím a pak čekám, zda někdo poptá jinou velikost. V tomto případě jsem s tím ale moc nepočítala, protože ten úplet byl celkem drahý. Vlastně jsem tyhle legíny jen zkusila vystavit, jestli by náááhodou někdo neměl zájem. A měl! :)

I have to admit one thing... if I create something that I really like, it is hard for me to say goodbye to it. Yes, I am hoarding clothes. This is why it is better in the end to buy more of the fabric, because I can keep one exemplar and sell the rest. On the other hand it is a bit risk that I will be stuck with a lot of fabric in case noone is interested in the product. Then I have to decide what to do with this extra fabric. It is a risk, but I enjoy this so much.
Teď se musím přiznat s jednou věcí... když užiju něco, co se mi opravdu hodně líbí, tak se s tím nerada loučím. Ano, jsem hoarder, sbírám (hromadím) oblečení. Proto je nakonec lepší, když mohu nakoupit té látky více, abych si mohla jeden model nechat pro sebe a zbytek nabídnout k prodeji. Na druhou stranu je to zase risk, že mi zůstane látka navíc, ze které už šaty mám, tak proč bych si z ní šila další, podobné, když by o to nikdo neměl zájem a mě ta látka zůstala nevyužitá. Je to risk, ale zároveň mě to baví.

PS: Lately I am excited about the moment when I pull out all my fabric scraps and create a patchwork blanket from them. I even decided on the pattern already. Now I just need to concentrate all these scraps in one big pile (there will be really a lot of scraps...) and start cutting them in pieces.
PS: Poslední dobou jsem velmi natěšená na okamžik, kdy vylovím všechny malé odstřižky látek a udělám z nich deku technikou patchwork. Už mám i vybraný vzor. Teď jen zbývá všechny vylovit ze svých skrýší, dát je na obrovskou kopici (fakt jich bude hodně...) a začít stříhat.


kick starting eshop, georgiana quaint, sewing leggings, patchwork blanket

Comments