November Instalife

When I look at the Instastories I shared in November I can see that it was mostly food :D Pancakes, cookies, duck :) I was so proud of myself that I managed to bake the duck so nicely and also made the dumplings, it was a very nice St. Martin´s feast. The traditional food would be a goose, but I did not feel like trying my luck here, the duck was enough.
I brought my new brown winter coat nearer to the point of finishing. I still need to stitch on the lining and then it will finally be wearable. I am looking forward to wearing it finally, I was "working" on it for months.
I still have my Halloween decorations out, but I will need to upgrade it soon to Christmas decor.

Když se podívám na Instastories, které jsem v listopadu sdílela, tak si uvědomuji, že šlo hlavně o jídlo :D Palačinky, sušenky, kachna :) Jsem na sebe velmi hrdá, že jsem dokázala upéct kachu a také knedlíky, prostě to byla skvělá svatomartinská hostina. Tradice sice velí upéct husu, ale na to jsem se úplně necítila, kachna byla víc než dost.
Se šitím nového hnědého zimního kabátu se blížím do zdárného konce. Stále ještě musím všít podšívku a pak už bude kabát nositelný. Už se těším až jej budu moci nosit, mám jej rozdělaný už měsíce.
Doma mám stále ještě Halloweenské dekorace, ale brzy budu muset udělat upgrade na vánoční.

instastories, instagram november, november instagram stories, georgiana quaint, st martins duck, st martins feast

Comments