Christmas market in Cheb / Eger

I am thinking that these Blogmas are quite slipping through my fingers. I wasn´t really hoping to post daily blogs, but I thought I would post more than I do. I have sets of photos from trips or outfits waiting on my SD card just to be edited, but I can´t find time to edit them. And once I edit the photos, I cannot find time to write a few sentences and post the blog. I find myself writing posts while traveling somewhere to do  errands etc.  December is often rather hectic time of the year, even though I am almost ready with the gifts (thank Godness).
Tak si říkám, že mi ty Blogmas nějak proklouzávají mezi prsty. Sice jsem si nedělala naděje, že bych opravdu přidávala článek každý den, ale myslela jsem, že na tom budu znatelně lépe. Přitom se mi na SD kartě hromadí série fotek z různých akcí nebo outfitů, ale já si nenajdu čas je zpracovat. A když už je zpracuji, tak nemám čas k nim napsat alespoň pár vět. Nakonec teď dost píšu články, když zrovna někam jednu na pochůzky. Prosinec je vždycky dost hektický a to už nemusím tolik řešit dárky (i když ještě s nimi nejsem úplně hotová).

This series of photos is from my trip the Cheb (Eger). We looked around the Christmas market on the main square. I really loved that they have a skating ring there! I am a bit jelly here, thought I am not sure how good it really is. However I am looking forward to skating, I guess we might try to go this weekend. There are lovely houses on the square and especially now during the Advent they are decorated. In the bottom part of the square there is the legendary Špalíček (Stöckl) (a block of houses on the square). It has been a few years already since my last visit but I can see they are taking better care of it, or they did a thorough pre-Christmas cleaning in its streets.
Tato série fotek je z mého výletu do Chebu. Porozhlédli jsme se po vánočně nazdobeném náměstí. Moc se mi líbilo, že na něm mají kluziště! To jim opravdu závidím. Sice nevím nakolik dobré v reálu je, ale ta idea se mi moc líbí. Já už se také těším až vyrazíme na stadion. Možná bychom se mohli odhodlat už teď o víkendu. Na chebském náměstí jsou kouzelné domky a teď během Adventu jsou moc hezky vyzdobeny. Ve spodní části pak stojí legendární Špalíček (blok domů na náměstí). Už je to pár let, co jsem tu byla a bylo znát, že se o něj teď asi lépe starají. Anebo v uličkách mezi těmi domky udělali pořádný předvánoční úklid. 

I am curious to see what will come out of my Vlogmas. I planned to post weekly vlogs that would correspond with the Advent Sundays, however the second Sunday is gone and I haven´t transferred the video sequences from the first week to my laptop yet and I am not even talking about the editing :D
Jak to nakonec dopadne s mými Vlogmas, to jsem sama zvědavá. Původně jsem si plánovala, že udělám každý týden jeden vlog. Tak, aby vlogy korespondovaly s adventními nedělemi. Druhá neděle se ale přihnala a já svůj první týden ještě nemám ani přetažený do počítače, natož sestříhaný :D

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

špalíček cheb vánoce, vánoční trhy cheb, christmas market eger, christmas market cheb, stöckl christmas market, stöckel eger, georgiana quaitn

Comments