Arctic days where are you?

I am so looking forward to snow and really cold days when it is below zero. We didn´t have them yet. I would love to go on a walk into a snow covered nature or go cross-country skiing. The other day I took these photos in a local park that just looks magical when covered with snow. Today morning I went by and everywhere was about two centimeters of snow - exactly what I wish was on these photos :D well, maybe next time.

Poslední dobou jsem úplně natěšená na sníh a opravdu chladné dny, kdy je pod nulou. Zatím jsme si jich moc neužili. Ráda bych vyrazila na procházku zasněženou krajinou nebo na běžky. Tuhle jsem nafotila tyto fotky v blízkém parčíku, který vypadá kouzelně, když je zapadaný popraškem sněhu. Dneska ráno jsem šla kolem a zrovna bylo nasněženo, asi jen dva centimetry, ale to stačí. Přesně tak jsem doufala, že tento parčík bude vypadat, když jsem šla nafotit tyto fotky :D No, snad někdy příště.

arctic outfit, winter outfit, georgiana quaint, handmade winter coat
| coat: handmade by me | skirt: handmade by me | shawl: H&M |

arctic outfit, winter outfit, georgiana quaint, handmade winter coat

arctic outfit, winter outfit, georgiana quaint, handmade winter coat

Comments