The photobombing cat

Today´s photoshoot was a special one. It was nice and sunny morning, which made me go out. I went to a close neighbourhood to take a few pics of my still autumn themed but already a bit wintery outfit. And suddenly I noticed I am watched by someone. After a moment the onlooker came to greet me. This encounter totally made my day.

I am a true cat person, although I don´t own one (yet?). At the same time though, I don´t really think you can -own- a cat, it is a partnership. If possible I do photograph cats when I meet them, I have shared a few cat pics here, if you are interested. There is definitely more coming, because my stash of cat pictures is quite extensive :D


Dnešní focení bylo výjimečné. Bylo krásné slunečné dopoledne, což mě vyhnalo ven. Šla jsem do nedaleké čtvrti, kde jsem chtěla vyfotit můj pořád ještě podzimní outfit, který už však dostává prvky zimní sezóny. Po chvíli si všimnu, že mě někdo pozoruje. Za okamžik mě přišel pozorovatel pozdravit. Toto setkání mi hned vykouzlilo úsměv na tváři a zlepšilo mi celý den.

Jsem opravdový kočičí člověk, i když kočku nevlastním (zatím?). Zároveň si nemyslím, že kočku můžete prostě -vlastnit-, je to partnerství. Když je možnost, tak kočky, které potkám, fotím. O pár fotek jsem se již podělila tady, pokud máte zájem. Časem budu publikovat další, jelikož je má sbírka fotek s kočkami docela rozsáhlá.


photobombing cat, autumn winter outfit, georgiana quaint, vintage style

photobombing cat, autumn winter outfit, georgiana quaint, vintage style

photobombing cat, autumn winter outfit, georgiana quaint, vintage style

Comments