Things that bring me happiness #1

This article will be in the name of consumerism a bit. I like to check other blogs to see what new products they use and how they like them. So, I thought I will try to create my own version of this. I am not sure yet how often I will write these because when I really like something I use it for a long time, so I would be repeating myself that my favourite perfume is X and my favourite cream is Y (BTW I have written this article about my all time favourite creams, if you are interested to know this).
Tento článek bude trochu ve jménu konzumu, ale osobně se ráda na ostatních blozích podívám, co nového mají a jak jim to vyhovuje. Tak jsem si řekla, že se pokusím o vlastní verzi. Ještě si nejsem jistá, jak často jej budu vydávat, protože když si něco oblíbím, tak se toho dlouho držím, a to bych se pak dokola opakovala, že moje nej nej voňavka je X a nej nej krém je Y (mimochodem o mých stálicích mezi krémy jsem psala v tomto článku, tak se můžete podívat, pokud vás to zajímá).

happiness, consumerism, georgiana quaint, jeffree star liquid lipstick, Marks & Spencer caramels, Nanu Nana home, LED fairy lights

The thing I was most excited about this November is this wonderful set of eight (eight!) liquid lipsticks by Jeffree Star. I dreamed about buying some product by this brand for some time and then a (very well targeted) Facebook ad occured in my feed informing me that Jeffree Star´s cosmetic line is distributed in Czechia too. I immediately run the the eshop and after some fight with the eshop with the poor UX I managed to order this beauty. |I even got a nice discount because it was the week of Black Friday sales, so I even saved some money. Now I am admiring this set from afar and almost fear to open them. It is so perfectly designed!
Mým největším listopadovým úlovkem je tato úžasná kazeta s osmi (osmi!) tekutými rtěnkami od beauty gurua Jeffree Star. O tom, že si nějaký produkt této značky pořídím, jsem snila už nějakou dobu. A pak na mě na Facebooku vyskočila (sakra dobře cílená) reklama, že je tato kosmetika distribuovaná i do ČR. Nezaváhala jsem a hned jsem běžela na eshop, kde jsem se dost navztekala jeho nepřívětivým UX. Objednávku se mi ale nakonec podařilo dokončit a navíc jsem měla slevu, protože ten týden zrovna běžela akce černý pátek, takže jsem ještě nečekaně ušetřila. Teď se na kazetu rtěnek chodím nábožně dívat a skoro se jí začít používat. Je prostě úžasně nadesignovaná.

happiness, consumerism, georgiana quaint, jeffree star liquid lipstick, Marks & Spencer caramels, Nanu Nana home, LED fairy lights

My next snatch were these LED fairy lights with stars from shop Nanu Nana. This shop is my fav when it comes to buying some thingies to decor my home. This time I could not leave without these lights. I want to return and buy one or two more now that I know They look great. I did not want to buy a stash without knowing they are really what I am looking for.
Dalším úlovkem, ze kterého jsem nadšená je světelný LED řetěz s hvězdičkama z Nanu Nana. Tento obchod patří k mým oblíbeným, kam ráda zajdu, když hledám nějakou blbinu do bytu. Tentokrát jsem tam tedy nenechala tento světelný řetěz. Ještě se chystám vyrazit tam znovu a přikoupit jeden, dva, protože se mi opravdu líbí, ale nechtěla jsem jich kupovat hned několik, když jsem je neměla ozkoušené.

happiness, consumerism, georgiana quaint, tezenis leopard tights, Marks & Spencer caramels, Nanu Nana home, LED fairy lights

If you sometimes shop at the food section of Marks & Spences then be sure to look for these caramels wrapped in blue foil. I think I am addicted…
No worries, I am about to end this little consumerist window to my life... BUT I bought these perfect leopard tights at Tezenis and I am enthralled by them. It is a bit weird because I usually don´t clinge to the leopard pattern but I really liked in this black colour combination so I couldn´t leave the shop without them.
Pokud občas zabloudíte do potravin u Marks & Spencer, tak se určitě podívejte po těchto karamelách v modrém obalu. Myslím, že jsem na nich závislá...
Nebojte, už budu končit, konzumní okénko bude zas tak za měsíc... ALE pořídila jsem si tyto dokonalé leopardí punčocháče v Tezenis a jsem z nich nadšená. Je to o to zvláštnější, protože obvykle se leopardímu vzoru spíše vyhýbám. V černé kombinaci se mi ale moc líbil, tak jsem punčocháče nemohla nechat v obchodě ležet.

Comments